lauantai 18. kesäkuuta 2016

Seitsemän päivää!

Tästä päivästä alkaen on seitsemän päivää aikaa siihen, kun pakkaan kimpsuni ja kampsuni ja roudaan hanurini parisataa kilsaa toiseen suuntaan nykyisestä paikasta. Siirrän kirjat virallisesti porukoiden kämpille, mutta epävirallisesti huitelen ensiksi jossain metsikön suunnassa ja siitä jonkin ajan kuluttua Kaakkois-Aasiassa.

Sitten mulla ei muuta olekaan kuin aikaa laulattaa näppäimistöä.
Sen jälkeen, kun noin vuosi sitten näin eeppisintä keskustelua ikinä erään vassarin blogissa ja vain parin päivän päästä kyseinen keskustelu poistettiin kokonaan, ja kun valtamedian eräät tahot pistivät uutisistaan kokonaan kommentointimahdollisuudet kiinni, olen screencäpännyt kaiken kiinnostavan välittömästi kyseiseen kiinnostavaan asiaan törmättyäni. Näin vähän päälle vuodessa minulle on kertynyt massiiviset screencäppikokoelmat niin hyvistä kuin huonoistakin keskusteluista ympäri nettiä. Ihan ensiksi aion pistää kyseiset screencäpit järjestykseen ja palata niihin myöhemmissä kirjoituksissa.

Jutunjuurta riittää maailmanloppuun saakka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenteissa on sallittua repiä asioita kappaleiksi, esittää kärkkäitä mielipiteitä, kysellä ns. tyhmiä tai hyvinkin henkilökohtaisia juttuja. Kommenteissa saa myös suuttua ja minusta saa olla sitä mieltä, että olen täysi kusipää. Kommenttiosastolla on kuitenkin kiellettyä heittäytyä alakoululaiseksi tai raivopäiseksi apinaksi. Tämä on asiablogi eli pidetään keskustelu asiallisena. Mikäli olet sitä mieltä, että olen täysi kusipää, niin sinulla tulee kommentissasi olla jotain muutakin sanottavaa. Huutelu ei hyödytä mitään muuta kuin huutelijan huutelun halua. Kommenteissa on lisäksi syytä välttää kiroilua ja muuta alatyylistä kielenkäyttöä ja turhaa provokaatiota. Siitä, että mikä on loppupeleissä asiallista ja mikä ei, päätän minä. Trollaajat ja perseilijät saavat matkalipun banaanisaarille.