torstai 25. helmikuuta 2016

Yhä hengissä

Heippa hei.
Pahoitteluni blogin hiljaiselosta. Tapahtui sama klassinen kuin viimeksi eli elämä tuli tielle. Olen ollut niin kiinni työhommissa, etten ole uskaltanut edes ajatella uusien tekstien kirjoittamista, koska inspiraation iskiessä olisi alkanut vain ketuttaa, ettei ole aikaa syventyä kirjoittamiseen.

Hengissä kuitenkin ollaan ja blogi on yhä pystyssä. Pienellä tauolla vain.

Pahoitteluni myös kommentoijille, joiden kommentit jäivät julkaisujonoon roikkumaan. Viestit eivät jostain syystä näkyneet sähköpostissani, joten en tajunnut tulla niitä julkaisemaan.

Hyvää myöhäistä talvea kaikille!

2 kommenttia:

  1. Hurraa hurraa! Tää on mun suosikki blogeja ollut about lokakuusta lähtien ja menin jo luulemaan, että odorukseni on turhaa

    -Kristian Nevantausta

    VastaaPoista

Kommenteissa on sallittua repiä asioita kappaleiksi, esittää kärkkäitä mielipiteitä, kysellä ns. tyhmiä tai hyvinkin henkilökohtaisia juttuja. Kommenteissa saa myös suuttua ja minusta saa olla sitä mieltä, että olen täysi kusipää. Kommenttiosastolla on kuitenkin kiellettyä heittäytyä alakoululaiseksi tai raivopäiseksi apinaksi. Tämä on asiablogi eli pidetään keskustelu asiallisena. Mikäli olet sitä mieltä, että olen täysi kusipää, niin sinulla tulee kommentissasi olla jotain muutakin sanottavaa. Huutelu ei hyödytä mitään muuta kuin huutelijan huutelun halua. Kommenteissa on lisäksi syytä välttää kiroilua ja muuta alatyylistä kielenkäyttöä ja turhaa provokaatiota. Siitä, että mikä on loppupeleissä asiallista ja mikä ei, päätän minä. Trollaajat ja perseilijät saavat matkalipun banaanisaarille.