lauantai 24. tammikuuta 2015

Ähläm sähläm

Olen pitänyt taukoa blogosfääristä ja siihen on tasan yksi syy: jengi ei ole hetkeen kirjoittanut juuri muusta kuin ähläteistä.

En aio itse kirjoittaa islamista. Sanon lyhyesti oman kantani asiaan: toivoisin, että maailmassa olisi taikanappula, jota painamalla voisin räjäyttää kaikki muslimit nyt heti välittömästi.

Olen kurkkuani myöten täynnä islamia, islamisaatiota, islam-keskustelua, muslimien myöntelyä ja kaikkea asiaan liittyvää. Kaikki puheet on puhuttu jo aikoja sitten ja kaikki sanottava on jo sanottu miljoona ja yksi kertaa. Minua raivostuttaa, että sen sijaan, että asialle tehtäisiin jotain, niin tyydytään pelkästään avautumaan netissä. Kaikki se aika tulisi käyttää islamin vastaiseen verkostoitumiseen ja oman armeijan organisoimiseen.

Maassa maan tavalla tai maasta pois. Nyt olemme Suomessa ja Euroopassa, emme ählämsählämlandiassa. Minä olen valmis lähtemään sotaan islamia vastaan.

2 kommenttia:

  1. Mulla on oikeastaan sama linja. Nykyään olen melko väsynyt muhamettilaisten touhuihin. Monet parhaista blogeista sivuavat aihetta jo ihan riittävästi, osa liikaakin.
    Islam kyllä huolestuttaa, eipä silti. Kyseessä on kuitenkin raivopäinen lauma aivan uskomattomia tunareita. Asuinympäristönsä tuhoamista pidemmälle sen porukan kyvyt eivät oikeastaan kannakaan. Kun oma paskastan on saatu paskaksi, mennään muualle ja tehdään siitä samanlainen paskastan, jos pystytään. Välillä tapetaan vääräuskoisia yks tai 12, se lienee sen porukan osaamisen huippunäyte. Väsyttävää touhua. Pysyisivät vaan omilla alueillaan kuten tähänkin asti niin mitään huolta ei täällä tarvitsisi kantaa.

    Mä jatkan jauhamista kyösteistä ja vihreistä, vaikka kyllä sekin puuduttaa. Maailma puuduttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep.
      Loppuisi tää Monty Pythonin Hullu Maailma jo...

      Poista

Kommenteissa on sallittua repiä asioita kappaleiksi, esittää kärkkäitä mielipiteitä, kysellä ns. tyhmiä tai hyvinkin henkilökohtaisia juttuja. Kommenteissa saa myös suuttua ja minusta saa olla sitä mieltä, että olen täysi kusipää. Kommenttiosastolla on kuitenkin kiellettyä heittäytyä alakoululaiseksi tai raivopäiseksi apinaksi. Tämä on asiablogi eli pidetään keskustelu asiallisena. Mikäli olet sitä mieltä, että olen täysi kusipää, niin sinulla tulee kommentissasi olla jotain muutakin sanottavaa. Huutelu ei hyödytä mitään muuta kuin huutelijan huutelun halua. Kommenteissa on lisäksi syytä välttää kiroilua ja muuta alatyylistä kielenkäyttöä ja turhaa provokaatiota. Siitä, että mikä on loppupeleissä asiallista ja mikä ei, päätän minä. Trollaajat ja perseilijät saavat matkalipun banaanisaarille.